نیازمندی خرید و فروش آگهی 11
نیازمندی خرید و فروش آگهی 11

یک ترک لیست از موسیقی‌های جذاب برای آرامش و کار در خانه

اگر تحت تاثیر کرونا و کار در خانه دچار اضطراب و عدم تمرکز شده‌اید، این شما و این هم پیشنهاد ما برای یک ترک لیست از موسیقی‌های جذاب برای آرامش و کار در خانه .موسیقی همراه ازلی و ابدی انسان‌هاست.  موسیقی بیان تمام چیزهایی است که زبان نمی‌تواند بگوید. البته، درست مثل سخن، موسیقی هم به نوبه خودش جا و مکان می‌طلبد. مهم است که یاد بگیریم، محل کار، جای موسیقی‌های شش و هشت نیست. (البته برای تمرکز عرض می‌کنم.) ممکن است با خودتان بگویید پس تکلیف تمام تحقیقاتی که در مورد تاثیر مثبت موسیقی بر راندمان کاری و تمرکز شده چه می‌شود. به شما می‌گویم. باید یک ترک لیست از موسیقی‌های جذاب برای آرامش و کار در خانه یک ترک لیست مناسبی برای آرامش و کار پیدا کنید. لیست پیشنهادی ما، ممکن است در این روزهای قرنظینه، دورکاری، و اعصاب‌خردی کرونا، به کارتان بیاید.

موسیقی برای آرامش و کارهای خلاق

موسیقی فیلم دوست دارید؟ آبل کورزنیوفسکی از آن نام‌های برجسته در عرصه تولید موسیقی فیلم و سریال است. موسیقی‌های او ترکیب عجیب و جذابی از غم، آرامش، شادی، آرامش، و تغییر است. در مورد کارهایی که به خلاقیت نیاز دارد، مثل تولید محتوا یا کارهای گرافیکی، و یا کارهایی که به ایده‌های جدید اجرایی نیاز داشته باشد، یک تم تغییر در موسیقی بسیار موثر است. این تم را در موسیقی ابل کورزنیوفسکی، الکساندر دسپلت، و البته رامین جوادی پیدا می‌کنید. از ترک‌های A single man، The Tree of Life، و یا You’ll be Queen one day شروع کنید.

موسیقی انتخابی‌تان را می‌توانید در حالت تکرار قرار بدهید. با این کار به ذهن یک اعلان آرامش داده‌اید. از طرفی، با تکرار آن، ذهن شما به مدیریت خاصی از تنظیم داده می‌رسد. یعنی چی؟ ساده است. بخشی از ذهن شما حواسش پرت چیزهای مختلف می‌شد، حالا متمرکز یک صدای تکراری آرامش‌بخش می‌شود که باعث می‌شود بخش آزاد را با خیال راحت وقف تحلیل و تنظیم اطلاعات کند.

موسیقی برای برنامه‌ریزی

موسیقی همراه خوب همه برنامه‌های کامل و دقیق است. برنامه ریختن و مدیریت کردن یکی از آن کارهای بسیار مهم است. در عین حال، بسیاری مواقع، حجم زیاد کاری، و سردرگرمی درباره نقطه شروع باعث می‌شود که آن را انجام ندهیم و هم خودمان و هم کل کار را از برنامه عقب بیندازیم. موسیقی در اینجا معجزه می‌کند. تصور کنید که قرار است برنامه همکارانتان برای یک پروژه در دست اجرا را تا آخر این هفته بنویسید و به آن‌ها ارائه بدهید. نشستن و کنار هم گذاشتن اطلاعات اصلا کار راحتی نیست.

موسیقی را روشن کنید. یکی از این ترک‌ها را انتخاب کنید: فابریزیو پاترلینی (Velomma)،An Ending and a beginning از داستین اوهالورِن، حالا هر آنچه نیاز دارید را در دسترس قرار بدهید و نگاهی به تقویم برنامه‌های همکارانتان و اهداف پروژه بیندازید. احتمالا مجبور باشید ترک لیست را روی تکرار قرار بدهید و یا در بخش موسیقی‌های پیشنهادی برنامه‌هایی مثل Spotify، دنبال موسیقی‌های مشابه بگردید.

موسیقی برای مشاغل پر استرس و چند جانبه

موسیقی می‌تواند شبیه به یک روانشناس کنار دست شما عمل کند. به شرط آنکه بدانید در استرس بالا نباید از یک موسیقی با ضرب تند استفاده کنید. به پیشنهاد ما خوب فکر کنید. در بار جست و جوی گوگل، و یا در یوتیوب یا اسپاتیفای، به دنبال ترک لیست آهنگ‌های ماساژ و یا آهنگ‌های مناسب خواب و ریلکس کردن باشید. اگر، در روزهای پر از استرس کشورمان، کار شما یکی از کارهای مدیریتی، یا کارهای بازاریابی چندجانبه باشد، یعنی شما با تعداد زیادی آدم بی‌حوصله طرفید.

این موسیقی‌ها تاثیر عجیبی بر ذهن و روح شما خواهد داشت. تمام تکنیک‌های فن بیان و اصول بازاریابی به شکل ناخودآگاه در شما به کار می‌افتد. بدون آن که خودتان متوجه باشید، موسیقی باعث خواهد شد تا بعد از تماس نصفه نیمه با یکی از شرکا، جیغ و داد جلسه آنلاین با یکی از مشتری‌ها، و یا حتی در حالت بررسی بحرانی‌ترین اوضاع کسب و کارتان آرامشتان را حفظ کنید، با متانت صحبت کنید، و آنقدر ریلکس باشید که حتی ممکن است یک راه حل خوب برای گره کارها پیدا کنید. درمورد رفتار متقابل آدم‌ها هم کمتر از معجزه از تاثیر این موسیقی‌ها نخواهید دید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *