نیازمندی خرید و فروش آگهی 11

خرید و فروش ویلا در سرخرود

وبلاگ

۲۰ اسفند ۱۳۹۹ 965 بازدید
نیازمندی خرید و فروش آگهی 11

خرید و فروش ویلا در سرخرود

خرید و فروش ویلا در سرخرود , سرخرود یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر مرکز بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد است. جمعیت بومی این شهر (بافت الف) حدود دوازده هزار نفر است.

این شهر در ۶ کیلومتری غرب فریدون‌کنار. و پانزده کیلومتری شرق محمودآباد در کنار دریای خزر و در انتهای مسیر رودخانهٔ هراز به دریای خزر قرار دارد. سرخرود یک شهر توریستی کوچک در میانه دو شهر محمودآباد و فریدون‌کنار در است. که به دلیل نزدیکی به شهر آمل و همچنین موقعیت آن در وجود دشت‌های سرسبز. و زیبای دامنه البرز و چشم‌اندازهای زیبایی که دارد به عنوان یک شهر توریستی شناخته شده است.

موقعیت جغرافیایی سرخرود

شهر زیبا و توریستی سرخرود ، که در حد فاصل شهرهای فریدونکنار. و محمودآباد در ساحل زیبای دریای خزر ، قراردارد از جمله شهرهای زیبا و گردشگری استان مازندران است. که تمامی گستره ی آن در منطقه جلگه ای ـ ساحلی قرار گرفته و قسمت. جنوب آن محدود به اراضی شالیزاری است . این قطب جدید گردشگری حاشیه خزر ، از شمال به تپه های ماسه ای و اراضی بایر و قسمتی از آن به ساختمان های ویلایی لوکس و آپارتمان های ساحلی جدید ، از شرق به شهر فریدونکنار و از غرب به شهر محمودآباد. و از جنوب به شهرستان آمل متصل است .

خرید و فروش ویلا در سرخرود

جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر سرخرود


1 ـ ساحل ماسه ای و زیبا و بکر شهر سرخرود به طول 5 کیلومتر با چشم انداز دلپذیر و نسیم روح بخش ساحل مکان مناسبی جهت تفریح بـه وجـود آورده است . علاوه بر آن فعالیت شرکت های پره و صید ماهی از دریا نیز چشم انداز منحصر به فردی را شکل می دهد که اقامت حداقل یک شب و گشت دریایی بهترین اوقات را برای گردشگران فراهم می آورد .

2 ـ آب بندان سرخرود شرقی و غربی. که در مسیر به طرف آمل واقع شده با طبیعت زیبای پارک جنگلی و آب بندان و پرندگان مهاجر چشم انداز منحصر به فردی را به وجود آورده است .

3 ـ دو تپه باستانی در ضلع جنوب شهر خیابان به طرف آمل معروف به قلاکتی. ( قلابن 1 و 2 ) که قدمت دویست ساله دارد ، با منظره مزارع و نقاط سرسبز و روح افزار از مراکز تفریحی منحصر به فرد شهر محسوب می شود.
.
4 ـ تالب های زمستانی دامگاه های سنتی پرندگان وحشی و زیستگاه های پرندگان مهاجر همچون ، مرغ آبی ، قو ، فلامینگو .خوتکا و غیره از جاذبه های دیدنی شهر بوده که در ضله شرقی شهر واقع شده و مناظر دلپذیر و منحصر به فردی را به وجود آورده است .

5 ـ پلاژهای ساحلی گلشهر ، چکسر ، قوری و غیره در طول نوار ساحلی با امکانات مناسب آماده پذیرایی از مسافران
و گردشگران می باشند .


اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *