نیازمندی خرید و فروش آگهی 11

خرید و فروش ویلا در بابلسر

وبلاگ

۲۰ اسفند ۱۳۹۹ 1658 بازدید
نیازمندی خرید و فروش آگهی 11

خرید و فروش ویلا در بابلسر

خرید و فروش ویلا در بابلسر , بابُلْسَر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران، بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر مرکز شهرستان بابلسر است. جمعیت بابلسر براساس سرشماری سال ۹۵ معادل ۵۹٬۹۶۶ نفر می‌باشد. بابلسر با پهنه ۱۳۵۰ هکتار در مصب رودخانه بابلرود و در کرانه جنوبی دریای مازندران و در ۵۲ درجه و ۳۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه طول جغرافیایی و ۳۶ درجه و ۴۳ دقیقه عرض جغرافیایی قرار دارد. مردم بابلسر به زبان مازندرانی گویش می‌کنند.

خرید و فروش ویلا در بابلسر

پل معلق بابلسر

پل معلق بابلسر مربوط به دوره پهلوی اول است. و در بابلسر، خیابان پاسداران، پل معلق بابلسر واقع شده و این اثر در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۸۶ با شمارهٔ ثبت ۲۰۶۷۴ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

این پل فلزی معلق در سال ۱۳۱۳، قبل از جنگ جهانی دوم توسط مهندسین و متخصصین آلمانی و سوئدی بر روی بابلرود احداث شد. و از مهمترین آثار باستانی و از جاذبه‌های شهر می‌باشد که بر زیبایی بابلرود می‌افزاید. این پل اولین پل ماشین رو می‌باشد. که قسمت شرقی و غربی بابلسر را بهم پیوند می‌دهد و راه ارتباطی بابلسر، فریدونکنار و در مسیر شاهراه شرقی _ غربی استان می‌باشد. و بسیار پرتردد است. طول ان ۸۰ متر، عرض آن ۸ متر و ارتفاع آن ۱۶ متر می‌باشد.

پارک وحش بابلسر

باغ وحش بابلسر در خیابان دریا، مجاورت مرکز سرطان‌شناسی شهرستان بابلسر قرار گرفته است که به صورت خصوصی اداره می‌شود. در واقع این جاذبه‌، «پارک وحش» این شهر ساحلی است که مسئولان آن، حیواناتی همچون گرگ، شیر، شتر، گوش‌سیاه، خرس، میمون و حیوانات دیگری را نگاه می‌دارند.

رودخانه بابلرود و اسکله‌های قایق‌رانی

در انتهای مسیر رودخانه بابلرود و پس از گذشتن از اسکله‌های قایقرانی اطراف رودخانه به سواحل زیبای دریای بابلسر می‌رسیم.
رودخانه بابلرود ، بابلسر را به دو نیمه تقسیم کرده است که توسط دو پل به یکدیگر متصل شده اند. از پل اول تا انتهای رودخانه یعنی پس از پل دوم در دو طرف دارای فضایی برای اقامت مسافران با امکانات ذکر شده می‌باشد. که می‌توانید در کنار این رودخانه با درخت‌های کهن سال و زیبایش اوقات فراغت خود را در کنار خانواده و دوستان خود سپری نمایید و از زیبایی هایی طبیعی این منطقه بهره مند شوید.

 منطقه ساحلی میرود بابلسر

منطقه ساحلی میرود بابلسر، در فاصله‌ی دو کیلومتری از «بهنمیر». از توابع شهرستان بابلسر، منطقه‌ای بکر، سرسبز، جنگلی و برخوردار از چشم‌اندازی زیبا و خیره‌کننده قرار دارد. که به «منطقه‌ی گردشگری میرود» شهرت یافته است. این نقطه از خاک کشور در یک چهارراهی قرار گرفته است که به بابل، قائمشهر، کیاکلا و بابلسر متصل می‌شود.

منطقه‌ توریستی کرفون-بابلسر

منطقه توریستی کرفون یکی از مناطق بکر و بسیار جذاب در شهر بابلسر است. که با چشم‌انداز بی‌نظیر خود، سالانه میزبان هزاران توریست و گردشگر می‌باشد. این منطقه در فاصله ۱۳ کیلومتری جاده ساحلی شهر بابلسر قرار گرفته و از زیبایی‌های بی‌حد و اندازه‌ای برخوردار است. با سفر به این منطقه می‌توانید لحظات آرامش بخشی را در طبیعت بکر کرفون سپری کرده و از غروب زیبای خورشید در کنار ساحل زیبا. و صدای امواج خروشان لذتی بی‌مانند را تجربه کنید.

سد لاستیکی عرب خیل

سد لاستیکی بابلسر، یکی از تفرجگاه‌های محبوب و دوست‌داشتنی بابلسر در بهنمیر است که به «سد لاستیکی عرب خیل» شهرت یافته است. پیرامون این سازه‌ که دارای طولی بالغ بر ۵۰ متر و ارتفاعی برابر با ۳ متر از سطح رودخانه است، دارای چشم‌اندازی زیبا و مناظری قابل توجه است. که امروزه به یکی از استراحتگاه‌های مناسب برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *