نیازمندی خرید و فروش آگهی 11
نیازمندی خرید و فروش آگهی 11

انواع استایل دخترانه ۲

استایل هنری Artisty

انواع استایل دخترانه ۲ .دخترانی که از سبک‌های هنری لذت می‌برند، بیشتر تمایل دارند به دور از ترندهای سنتی دنیای مد و استانداردهای آن باشند و دوست دارند ذوق و روحیه‌ی خود را با مجموعه‌ای از لباس‌های هنری معرفی کنند. آن‌ها اغلب خالق سبک‌های منحصر به فرد خود هستند و لبوز، تی‌شرت، کلاه و کت خود را خودشان طراحی می‌کنند. بنابراین، سبک هنری، در میان پیروان ین سبک، در هر کسی متفاوت دیده خواهد شد، چرا که هر کس، بر اساس ایده، دوق و قریحه‌ی هنری خود، سبکی جالب و غیر متعارف خلق می‌کند.

استایل کاری یا Businesswoman

انواع استایل دخترانه ۲ .دختری که این استایل را انتخاب می‌کند، احتمالاً یک بیزینش ومن است. او معمولاً هوشمندانه رفتار می‌کند، موقعیت اجتماعی بالایی دارد و بسیار تمایل دارد مورد احترام دیگران قرار گیرد. در کمد لباس دختران طرفدار این سبک، دامن‌های نسبتا بلند ماکسی، کت و کفش‌های نسبتاً پاشنه بلند در رنگ‍های خنثی یافت می‌شود. استفاده از کیف دستی‌های مستطیل شکل و  زیورآلات ساده و رسمی، به خصوص ساعت این استایل را کامل‌تر می‌کند.

استایل تام بوی Tomboy

لباس پوشیدن دحترانه به سبک پسران جوان، می‌تواند مدرن، ساده، بی دردسر و جالب باشد. دخترانی که طرفدار استایل تام بوی هستند، تزئینات اضافی، تور، زنجیر، رنگ‌های روشن یا سایر جزئیات لباس‌های دخترانه را دوست ندارند و در عوض، با یک شلوار جین یا کتان، با پیراهنی دکمه‌دار و یک کفش راحت که کف آن صاف باشد، بیشتر احساس راحتی و خوشحالی می‌کنند.

استایل گوتیک Gothic

اگر برای ساخت استایل گوتیک، تنها به یک عنصر نیاز داشته باشید، آن عنصر  می‌توانست رنگ مشکی باشد! همه چیز در این سبک ترکیبی از رنگ سفید و مشکی است، حتی آرایش مو و صورت. پیراهن مشکی، چکمه‌های مشکی یا سفید و غیره. لباس‌های جذب، زنجیر، زیورآلات خاص و تیز ( پانچ‌های فلزی و حلقه‌ها و مهره‌های براق فلزی )و سایر اکسسوری‌های این سبک عجیب هستند. به طور کلی طرفداران این سبک، تمایل دارند از نظر دیگران مرموز جلوه کنند.

استایل راکر Rocker

استایل راکر می‌تواند بسیار متنوع باشد. بسته به این که فرد به چه نوع سبک از موسیقی راک علاقه دارد،  استیل‌ها با یکدیگر در افراد طرفدار راک متفاوت است. اما به طور کلی این استایل در چند آیتم مشترک است، مثل رنگ مشکی، شلوار جین پاره، تی‌شرت‌های قدیمی،  چکمه یا نیم بوت، کت و شلوار چرمی و استودهای متنوع(انواع مهره‌های تزئینی).

استایل دهه هفتاد

سبک مد دهه هفتاد را هیپی نیز می‌توان نامید، سبکب که دختران در آن موی خود را بلند می‌کنند، شلوار‌های کلاسیک و دم پا گشاد می‌پوشند، کراوات‌های رنگی استفاده می‌کنند و برای این که ظاهری ساده داشته باشند، کمترین آرایش را به کار می‌برند.

استایل ورزشی Sporty

سبک ورزشی دیگر نیازی به توضیح و شرح ندارد. دختران ورزشکار، اغلب با کفش‌ها و لباس‌های ورزشی آدیداس و نایک، آماده دوین و جنب و جوش هستند. لگ‌های ورزشی، کوله یا ساک ورزشی، کفش‌های کتانی و غیره از ملزومات قفسه لباس‌های یک دختر ورزشکار است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *