نیازمندی خرید و فروش آگهی 11
نیازمندی خرید و فروش آگهی 11

نکاتی برای تیپ آقایان در پاییز

نکاتی برای تیپ آقایان در پاییز .همان‌طور که می‌توان یک ساندویچ داغ و خوشمزه را جایگزین سوپ کرد، روش‌هایی هم وجود دارد که در هوای سرد خود را گرم نگه دارید بدون اینکه همرنگ جماعت شوید. ما برای کمک به شما، چند ترفند ساده آماده کرده‌ایم تا کسالت این فصل را با تیپ مردانه خود از بین ببرید.

لباس‌های روی خود را تعویض کنید

نکاتی برای تیپ آقایان در پاییز .اگر شما هم مانند بسیاری از ما کاپشن خود را در آخر هفته‌ها/گردش‌های معمولی می‌پوشید و پالتو را در محل کار، بهتر است جای آن‌ها را باهم عوض کنید: کاپشن را روی کت‌وشلوار بپوشید. بهتر است مدل گشادتری بخرید تا به‌راحتی بتوانید آن را روی کت خود بپوشید. این کار کمی غیرمنتظره است و چون باید آن را در محل کار درآورید، باعث تعجب همکارانتان نخواهید شد. همین کار را با انواع دیگر پالتوهای غیررسمی مانند کاپشن یقه خزدار یا پالتوی پشم زبر رنگی، می‌توانید بکنید.

لایه‌های میانی لباس خود را تعویض کنید

یک قاعده کلی وجود دارد: پلیورهای بافتنی برای تیپ مردانه نیمه‌رسمی و سوییت‌شرت‌ها برای تیپ مردانه غیررسمی هستند. این قانون را زیر پا بگذارید!
پوشیدن یک سوییت‌شرت یقه‌گرد کلاسیک روی پیراهن مردانه، تعطیلات غیررسمی شما را زیرورو خواهد کرد و حتی اگر با من موافق نباشید، پوشیدن پلیور کشمیر برای رفتن به باشگاه خیلی باحال است.

 از اکسسوری‌های نامتعارف زمستانه استفاده کنید

دست گذاشتن روی این موضوع حساسیت‌برانگیز است زیرا شما را به یاد روزهای مدرسه می‌اندازد که قلدر مدرسه شما را برای پوشیدن ساق، کلاه بافتنی احمقانه و شال طرح‌دار مسخره می‌کرد. اما حالا که دیگر بزرگ شده‌اید و مدتی است که دیگر قلدر مدرسه را نمی‌بینید، آن اکسسوری‌های بافتنی زمستانه که مادرتان شما را مجبور به پوشیدنشان می‌کرد، همراه با لباس‌هایی که به‌دقت انتخاب کرده‌اید، فوق‌العاده خواهد شد.
برای اینکه این تیپ را جذاب و شیک کنید، به دنبال جنس‌های مرغوب و رنگ‌ها/طرح‌های معقول باشید (از رنگ‌های روشن، نقش‌های رنگارنگ یا احمقانه بپرهیزید). کنار گذاشتن شال نازک راه‌راه کمک بزرگی است.

 بوت به پا کنید

احتمالاً بهترین چیز در زمستان، آزادی در پوشیدن کفش‌های زمخت به بهانه آب‌وهواست. چکمه‌های سربازی، لژهای کلفت غیرمعمول و کفش‌های نیمه‌ورزشی، همگی مناسب هستند. برای اینکه در پیاده‌روهای یخ‌زده و خیس از باران لیز نخورید، باید پاشنه کفشتان مناسب باشد. به کفش بروگ استراحت دهید و سراغ بوت محکم خود بروید زیرا بهترین انتخاب برای فصل زمستان است.

عینک آفتابی در زمستان

عینک آفتابی فقط مخصوص تابستان نیست. استفاده از آن در سرمای زمستان احمقانه نیست. عینک آفتابی از چشمان شما در برابر نور محافظت می‌کند و روزهای روشن زمستانی هم (خصوصاً پس از بارش برف) آزاردهنده هستند. از منظر مد، عینک آفتابی تیپ زمستانی شما را کامل کرده، مرموزتان می‌کند و سپر دفاعی خوبی است برای زمانی که مردم به دلیل بدی هوا بداخلاق هستند، یا وقتی خسته هستید، سرما خورده‌اید یا نمی‌خواهید زیاد با دیگران ارتباط برقرار کنید. اما بهتر است قاب‌های روشن و تابستانه را انتخاب نکنید. برای اینکه مورد تمسخر قرار نگیرید، قابی به رنگ خنثی یا به جنس لاک لاک‌پشت انتخاب کنید.

لایه‌های لباسی رویی غیرمعمول بپوشید

این جسورانه‌ترین توصیه ما در این راهنما است و تنها در صورتی باید به آن عمل کنید که از کاری که می‌کنید کاملاً مطمئن باشید: پالتوی خود را فراموش کنید و به دنبال یک پتوی به‌روز، پانچو یا چیزی شبیه به شنل باشید تا جلب‌توجه کنید. آیا از پس آن برمی‌آیید؟

از لباس‌های بی‌ربط خود ماهرانه استفاده کنید.

یک جنبش مد جهانی وجود دارد (نرم‌کور، اگر دوست دارید درباره آن بیشتر بدانید) که مردم را تشویق می‌کند با استفاده از آیتم‌هایی که ربطی به مد ندارند، «واقعی لباس بپوشند». می‌توانید آن را گرانج قرن ۲۱ بنامید. این بدان معناست که شلوار گرم‌کن، سوییت‌شرت کلاه‌دار و بی‌کلاه، شلوار جین کمرنگ پیرمردی، تی‌شرت کهنه و آیتم‌های بسیار معمولی دیگر (کفش‌های برکن‌استاکس، بهترین سمبل این جنبش هستند)، بهترین ست پاییزه هستند. اما به این جنبش زیاد بها ندهید. بهتر است چند تکه از این لباس‌ها را انتخاب کنید و با لباس‌های مرغوب‌تر ست کنید.

نگاه خود را نسبت به برخی لباس‌ها تغییر دهید

یکی دیگر از اصول نرم‌کور: اشکالی ندارد هوشمندانه‌ترین تیپ خود را با پشم مصنوعی، پشم آکریلیک و مواد مصنوعی دیگر کامل کنید. علت این کار مبارزه با افاده مرغوبیت (و قیمت‌های بالا) است!
این خبر خوبی است زیرا دیگر لازم نیست پول زیادی خرج کمد زمستانه خود کنید. از سوی دیگر، خرید لباس‌های مرغوب باید عادت همیشگی شما باشد. عجله نکنید، با یک پلیور یقه پولو از جنس پشم گوسفند (فلیس) و شلواری که خیاط برایتان دوخته شروع کنید. اگر دلتان برای پشم مرینوس و کشمیر تنگ می‌شود، کلاً این تیپ را کنار بگذارید.

خود را در دنیای اکسسوری رها کنید

سامسونایت دارای قاب محکم چرمی، مایه لذت و افتخارتان خواهد شد و همیشه ظاهر شیک شما را تکمیل خواهد کرد. بااین‌وجود، فکر می‌کنید بتوانید به‌جای آن از کوله‌پشتی کرباسی استفاده کنید؟ تعویض کفش سگک‌دار با کفش ورزشی چطور؟ فراموش نکنید: اگر تغییر در حاشیه امن اتفاق بیفتد، تأثیر مورد انتظار را نخواهد داشت.

لایه‌های لباسی زیرین گرم‌تر باشند

لایه بیرونی لزوماً نباید بلند و سنگین باشد. می‌توانید با یک پلیور کلفت، زیرپوش یا لایه‌های بیشتر خود را گرم نگه دارید و مثلاً با یک کت چرم یا جین ظاهر خود را تکمیل کنید. فقط حواستان باشد که لایه‌های زیرین به نحوی مشخص باشند تا شبیه به سوسیس بلغاری نشوید! این حالت زمانی پیش می‌آید که چند لایه لباس پوشیده باشید و هیچ‌کدام معلوم نباشند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *