نیازمندی خرید و فروش آگهی 11
نیازمندی خرید و فروش آگهی 11

توصیه های برتر مد (قسمت سوم)

 روی اکسسوری‌ها سرمایه‌گذاری کنید

توصیه های برتر مد (قسمت سوم) .اگر نمی‌خواهید پولتان را صرف خرید لباس‌های تازه کنید اما دوست دارید حال و هوای تازه‌ای را به کمد لباس‌هایتان بدهید، روی اکسسوری‌ها حساب کنید. یک جفت کفش یا یک کیف زنانه‌ی تازه یا چیزهای کوچک‌تر مثل چند انگشتر یا یک گردنبند بخرید.

بر ترس از رنگ غلبه کنید

توصیه های برتر مد (قسمت سوم) .رنگ‌های خنثی زیبایی خاص و گیرایی بالایی دارند، اما باید بر ترس از رنگ‎ها هم غلبه کرد!

برای این که انتخاب مطمئنی داشته باشید، می‌توانید یک رنگ خنثی مثل خاکستری را با یک رنگ درخشان مثل زرد ترکیب کنید.

ولی درباره‌ی ترکیب کردن دو رنگ پرقدرت با یکدیگر هم فکر کنید. برای رسیدن به ترکیبی قوی‌تر می‌توانید رنگ‌هایی مثل صورتی مرجانی و نارنجی را که در چرخه‌ی رنگ کنار هم قرار دارند با هم ترکیب کنید.

برای شروع می‌توانید یکی از رنگ‌هایی را که خیلی دوست دارید انتخاب و مابقی استایل خود را با آن ست کنید.

لباس‌های تنگ و گشاد را ترکیب کنید

دوست دارید تناسب را در استایل خودتان رعایت کنید؟ می‌توانید لباس‌های تنگ و گشاد را با هم ترکیب کنید. مثلا یک شلوار سندبادی را با تاپ ساده‌ی تنگ بپوشید یا یک بلوز یا تونیک آزاد را با لگینگ یا شلوار جذب زنانه ست کنید. البته برای این کار بیش از هر چیز لازم است به فرم بدن خودتان آگاهی داشته باشید.

استفاده از لباس‌های مردانه را بیاموزید

شلوارهای پارچه‌ای، کت و شلوار زنانه، شلوار جین بوی‌فرند و شومیزهای گشاد جذاب و بسیاری از دیگر مدهای بانمک و خاص زنانه از دنیای لباس‌های مردانه گرفته شده‌اند. پس شما هم می‌توانید در دنیای مد و لباس مردانه تجربه‌های تازه داشته باشید.

کلاه شاپو بگذارید، یک نیم بوت چرم جسورانه انتخاب کنید، قواعد مد را به هم بریزید و یک استایل خاص و جذاب بسازید.

گوشواره‌های میخی را دریابید

فرقی نمی‌کند گوشواره‌ی بدلی انتخاب کنید یا طلا؛ گوشواره‌های میخی با ظرافت خاصی که دارند، از آیتم‌های همیشگی دنیای مد و فشن هستند و می‌توانند در هر استایلی جا بگیرند و در عین حال دست و پاگیر هم نباشند.

علاوه بر این، گوشواره‌های میخی این ویژگی را دارند که بیش از اندازه تیپ شما را شلوغ نمی‌کنند و خیلی ساده در کنار زیورآلات دیگر مثل گردنبند، دستبند، ساعت و… می‌نشینند.

به فاق شلوار توجه کنید

فاق شلوار نکته‌ای است که نباید نادیده گرفت! شلوارهایی با فاق خیلی کوتاه می‌توانند به یک اشتباه بزرگ در استایل شما تبدیل شوند! پس به ویژه وقتی یک شلوار جین انتخاب می‌کنید به فاق آن توجه داشته باشید.

فاق شلوار را هماهنگ با فرم اندام خودتان انتخاب کنید، علاوه بر این، لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید نیز باید با مدل و فاق شلوار شما متناسب باشن

خاطرات خوبی که با لباس‌ها دارید را ثبت کنید

هر بار که از خانه بیرون رفتید و کسی از تیپ شما تعریف کرد، یک عکس با همان تیپ و لباس بگیرید! دفعه‌ی بعدی که برای انتخاب لباس عجله داشتید کافیست نگاهی به این عکس‌ها بیندازید تا انتخاب برایتان ساده شود.

به جای سن برای فرم اندامتان لباس بخرید

سن و سال یک عدد است؛ به ویژه وقتی لباس انتخاب می‌کنید! گاهی بهتر است بدون توجه به عددهای داخل شناسنامه لباس انتخاب کنید. اما همیشه فرم بدن خودتان را در نظر بگیرید.

لباس‌های سفید را در نور بررسی کنید

لباس‌های سفید، به ویژه لباس‌های توری و نازک، ممکن است در نور بدن‌نما باشند. پس اگر تیشرت یا پیراهن سفید انتخاب می‌کنید همیشه آن را در نور بررسی کنید. علاوه برا این، مطمئن شوید لباس‌های زیری که می‌پوشید مناسب است.

یک اکسسوری خاص را مرکز توجه قرار دهید

اگر لباس مجلسی شما یک پیراهن ساده‌ی مشکی رنگ یا چیزی شبیه به آن است، یا اگر می‌خواهید در تیپ مجلسی خودتان یک بخش چشم‌گیر و خاص داشته باشید، به زیورآلات فکر کنید. یک گوشواره، گردنبند یا اکسسوری خاصی مثل کیف یا کفش پاشنه بلند با طرحی درخشان و سنگ‌های براق انتخاب کنید و بگذارید مرکز توجه استایل شما باشد.

در تخفیف‌ها با دقت خرید کنید

یک تخفیف ویژه فرصتی طلایی برای خرید است. اما برای این که بهترین خرید را در تخفیف‌ها داشته باشید، لازم است از قبل بدانید دقیقا دنبال چه هستید و آنچه که انتخاب می‌کنید چقدر برایتان کارایی دارد.

کمربند ببندید

کمربندها می‌توانند هر لباسی را کامل کنند؛ یک پیراهن ساده‌ی مجلسی یا یک شلوار جین فاق بلند. یک کمربند چرم خاص انتخاب کنید یا با یک کمربند رنگی زنانه به لباس‌های ساده، چاشنی جذابیت بیفزایید.

۳۷. جعبه‌ی کمک‌های اولیه‌ی مد و لباس داشته باشید

چند سنجاق قفلی، گیره‌ی مو، دئودورانت، سوزن ته‌گرد و اسفنج آرایشی برای از بین بردن لکه‌های ناشی از اسپری، از جمله چیزهایی است که به ویژه در مهمانی‌ها باید همراهتان داشته باشید. همین چیزهای ساده در شرایط اضطراری ممکن است شما را نجات دهند.

۳۸. همیشه درجه یک لباس بپوشید

یک استایل راحت می‌خواهید که در طول روز دست و پا گیر نباشد؟ حتی در این صورت هم باید بهترین‌ها را کنار هم بچینید. هیچ وقت به خاطر وقت کم یا راحتی، بیخیال شیک بودن استایلتان نشوید! اگر لازم است از شب قبل درباره‌ی لباس‌های فردا تصمیم بگیرید. حتی با چند اکسسوری ساده می‌توانید یک تیپ معمولی را به یک ترکیب خاص تبدیل کنید.

۳۹. اگر لباسی به شما می‌آید، چند تا بخرید!

البته که باید در لباس‌ها تنوع به خرج داد و تازه‌ها را امتحان کرد. اما  اگر لباسی به شما می‌آید، با آن واقعا احساس راحتی می‌کنید یا اندام شما را زیباتر نشان می‌دهد، همان مدل را باز هم بخرید. به این ترتیب همیشه در کمدتان چیزی دارید که مطمئنید به شما می‌آید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *