نیازمندی خرید و فروش آگهی 11
نیازمندی خرید و فروش آگهی 11

تغییرهایی که دکوراسیون را متحول خواهد کرد!

تغییرهایی که دکوراسیون را متحول خواهد کرد!چند ایده پیشنهادی تا در کم‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین هزینه احتمالی، دکوراسیون فضای مورد نظر خود را تغییر دهید. اما چه به خاطر هزینه باشد و چه به خاطر حوصله، تغییر دکوراسیون از صفر تا صد یک انتخاب عمومی نیست. کارهای دیگری هم هست که می‌توانیم بدون ورشکست کردن خودمان یا گرفتن یک ماه مرخصی برای تغییر دکوراسیون خانه انجام بدهیم. کارها و اقدامات خیلی ساده و کوچک، که تاثیر زیادی بر حال و هوای دکوراسیون خانه خواهند داشت و حسابی انقلابی عمل خواهند کرد. در این جا به شما میگوییم تا با تغییرهایی که دکوراسیون را متحول خواهد کرد! دکوراسیون فضای مورد نظر خود را تغییر دهید.

برای تحول دکوراسیون از کلید پریزها شروع کنید

اگر می‌خواهید کسی یک وسیله را پیدا نکند، آن را جلوی چشم بگذارید! معمولا عادت باعث می‌شود ما داشته‌ها را نادیده بگیریم. قصه تغییر دکوراسیون هم همینطور است. آب در کوزه و ما تشنه لبان به دنبال تغییرهایی با ابعاد بسیار بزرگ می‌گردیم. کلید پریزها در اکثر مواقع سفید ساده هستند. از طرفی در دکوراسیون، وقتی وسیله‌ای زیاد مورد استفاده است، تغییر و جا به جایی آن تاثیر گذار خواهد بود. می‌توانید روی کلید پریزها را با کاغذ دیواری طرحدار بپوشانید و یا از قاب‌های فلزی براق برای کلید پریزها استفاده کنید.

تغییر دکوراسیون را از دستگیره در شروع کنید

اولین چیزی که یک نفر در مورد خانه شما می‌بیند، در و دستگیره آن است. در حالی که یک رنگ جذاب برای در یا یک در بسیار لوکس می‌تواند و حال و هوای دکوراسیون و فضای خانه را عوض کند، به طرز شگفت انگیزی، دستگیره در نیز همان کار را انجام می‌دهد. می‌توانید دستگیره در را رنگ کنید. اما پیشنهاد ما تعویض آن است. ضمنا، می‌توانید از مجسمه‌های مختلف برای هویت دادن به دکوراسیون خانه استفاده کنید.

لامپ‌های دکوراسیون را تغییر بدهید

بارها و بارها در مورد ساختن لوستراز وسایل دور ریز، و یا ایده‌هایی برای تغییر لامپ و لوستر شنیده ایم.

دیدن نیاز به نور دارد. پس نور دکوراسیون شما نیز از همه بخش‌هایش بیشتر دیده می‌شود. به لامپ‌های خانه سر و سامان بدهید و نگذارید دکوراسیونتان با یک نور عادی، بی‌مزه شود. شاید تاثیرگذارترین تغییر برای متحول کردن دکوراسیون همین مورد باشد.

کاغذ دیواری را به دکوراسیون قفسه‌ها بیاورید

از اینکه کاغذ دیواری را به شکل‌های مختلف استفاده می‌کنند دیده ایم، اما می‌دانید چه تغییر عظیمی برای شما هزینه بردار نخواهد بود؟ مانده کاغذ دیواری مغازه‌ها. از تکه‌های کوچک کاغذ دیواری برای پوشاندن پس زمینه قفسه‌ها و یا کتابخانه استفاده کنید. با این تغییر خودتان هم دکوراسیونتان را نخواهید شناخت.

بعد از نور، پرده در تغییر دکوراسیون حرف اول را می‌زند

پنجره‌ها را کور نکنید. اجازه بدهید نور روز به خانه بتابد. برای تغییر دکوراسیون اصلا نیازی نیست یک پرده گرانقیمت بخرید. کافی است تا از پارچه متقالی استفاده کنید. هم ارزان است. هم دوستدار محیط زیست. و هم حسابی ترند دکوراسیون است. پیشنهاد آگهی ۱۱ به شما آویزان کردن پرده ریسه نور از روی متقال‌هاست. نتیجه از خرید یک خانه جدید انقلابی‌تر خواهد بود.

براق کننده دکوراسیون خود باشید!

قرار نیست همه چیز در دکوراسیون شما اکلیلی باشد و بدرخشد. اما بد نیست جزئیات براقی روی میزها و کنار مبل‌ها اضافه کنید. تاثیر این جزئیات بر تغییر و تحول دکوراسیون شما آنقدر مثبت خواهد بود که ممکن است کم کم رو به براق کردن همه جای دکوراسیون بیاورید!

شیرآلات، قلب تغییر دکوراسیون

درست است که ممکن است از نظر شما این یک قدم گران قیمت در تغییرات ساده دکوراسیون باشد. اما اینطور نیست. به بازار سری بزنید و بودجه خود را مشخص کنید. اگر واقعا یک تغییر بنیادی و یک حس جدید برای دکوراسیون خانه می‌خواهید، شیرآلات می‌تواند بسیار موثر باشد. لازم نیست همه شیرآلات خانه را عوض کنید. برای تغییر دکوراسیون، تعویض شیرآلات آشپزخانه کفایت می‌کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *