نیازمندی خرید و فروش آگهی 11
نیازمندی خرید و فروش آگهی 11

استایل هنری مردانه

استایل هنری مردانه .صنعت مُد همواره در حال تغییر است؛ اما قوانین اساسی لباس پوشیدن تغییر نمی ‌کنند؛ اما هنرمندان حتی قوانین جهانی لباس پوشیدن را هم نادیده می‌ گیرند و استایلشان را متناسب با شخصیت و رسالتشان در زندگی انتخاب می‌ کنند. هنرمندان خلاق سعی می ‌کنند تیپشان، هم جذاب و شیک باشد و هم متفاوت و خاص. در واقع، سبک لباس پوشیدن هنرمندان، تجلی ‌گاه خلاقیت و هنر آن‌ هاست. در این مقاله، به شما خواهیم گفت که استایل هنری چیست و چگونه مثل هنرمندان لباس بپوشید. با تصویرگران پویااندیش همراه باشید.

اصول استایل هنری مردانه

استایل هنری مردانه .فردگرایی، اولین و مهم ‌ترین اصلِ استایل هنری است. هنرمند باید سبک پوشش منحصربه‌ فرد و مختص به خودش را داشته باشد؛ سبک پوشش هنرمند باید مانند هنرش بی ‌همتا باشد. هنرمند و طرفداران استایل هنری نباید از دنیای مُد تبعیت کنند و به فکر پوشیدنِ لباس‌ های گران قیمت و برند باشند. اگر در انتخابِ تک تکِ لباس هایتان و ست کردنِ آن‌ ها با یکدیگر خلاقیت به خرج دهید، در هر جمعی، متمایز و خاص خواهید بود. لباس ‌های گشاد، بلند و اُورسایز، جایگاهی ویژه ای در میان طرفداران استایل هنری دارند؛ اما باید یادتان باشد که نباید شلخته و نامرتب به نظر برسید.

کت مناسب برای استایل هنری مردانه

برای استایل هنری، باید لباس‌ های شیک و خاص انتخاب کنید، نه لباس‌ های فرمال یا لباس ‌های متناسب با محیط‌ های اداری. این لباس‌ ها باید شما را از دیگران متمایز کنند. کت بلیزر و کت اسپرت، جایگاه ویژه‌ ای در استایل هنری دارند؛کت‌ های کژوال را با هر لباسی می‌ توانید بپوشید؛ برای مثال، کت تک به همراه ژاکت یقه اسکی مردانه، استایل شما را جذاب خواهد ساخت. از دیدگاه سنتی، جلیقه، بخشی از کت و شلوارهای سه تکه است؛ اما اگر آن را به همراه یک کت بلیزر مردانه بپوشید، استایلتان را منحصربه‌ فرد و خاص خواهد ساخت.

شلوار، تیشرت و پیراهن مناسب برای استایل هنری

شلوار جین‌ های مدل دار بپوشید. شلوار جین چسبان ، باب مُد روز است؛ اما یادتان باشد که استایل یک هنرمند باید متمایز از دیگران باشد. حتی اگر دوست داشته باشید، می‌ توانید شلوارهای جین قدیمی و پاره بپوشید. البته به یاد داشته باشید که منظورمان شلوارهای خیلی کهنه و رنگ و رو رفته نیست! شلوار جین پاره به همراه تیشرت مشکی، شروع خوبی برای شکل ‌دهی به یک استایل هنری است؛ همچنین می ‌توانید شلوار جین را به همراه پیراهن‌ های مردانه با طرح و رنگ ‌های خاص بپوشید. می ‌توانید شلوار جین را به همراه کت اسپرت و یقه اسکی بپوشید.

aga

کلاه مناسب برای استایل هنری

هنرمندان از زمان ‌های خیلی دور، تیپشان را با به سرگذاشتنِ یک کلاه بِرِه، تکمیل می‌ کردند. این کلاه‌ های جذابِ خاص، هم برای دختران مناسب اند و هم برای پسران. کلاه‌ های بِره را به همراه هر لباسی می ‌توانید به سر بگذارید. طرفداران استایل هنری، حتماً باید یک کلاه بِرِه در میان کلکسیون لباسی خود داشته باشند. کلاه فیدورا هم برای استایل هنری مناسب است.

ریش و مو متناسب با استایل هنری

صورتتان را اصلاح نکنید، فقط اگر دوست داشتید، مدل ریش خود را تغییر دهید. برای تغییر مُدلِ ریش و موهایتان آزادید و اصلاً نیازی نیست از مُد خاصی تبعیت کنید. البته اصلاحِ صورت، یک انتخاب شخصی است. برخی از هنرمندان، صورتشان را اصلاح می ‌کنند و برخی دیگر اصلاح نمی ‌کنند؛ با وجود این، معمولاً تصویری که از مرد هنرمند در اذهان وجود دارد، مردی با ریش ‌های بلند یا حداقل ته ریش است. موهای بلند نیز به جذابیت و خاص بودن استایل هنری ‌تان می ‌افزاید.

اکسسوری مناسب برای استایل هنری مردانه

اکسسوری‌ ها در استایل هنری مردانه نیز جایگاه ویژه ‌ای دارند. دستبندهای چرمی، گردنبندهای فلزی، چوبی و نخی و انگشترهایی با طراحی خاص، می توانند استایل شما را خاص ‌تر کنند. متناسب با دیگر اجزای تیپ خود، می‌ توانید شال نخی یا ابریشمی هم دور گردنتان بیندازید؛ همچنین می ‌توانید دستمال گردن یا دستمال سر هم ببندید؛ در ضمن، عینک و ساعت را نیز فراموش نکنید!دستکش چرمی هم اگر متناسب با دیگر اجزای تیپتان باشد، تاثیر شگفت‌ انگیزی بر ظاهرتان خواهد داشت.

کفش مناسب برای استایل هنری مردانه

کفش رسمی مردانه، کفش جیر و کفش کژوال چرمی ، هر دو برای استایل هنری مردانه مناسب هستند. اگر کمربندتان را با کفشتان سِت کنید، استایلتان عالی خواهد شد. اگر کتانی ساده می‌ پوشید، می‌ توانید خودتان آن را رنگ ‌آمیزی کنید تا از دیگر کتانی‌ ها متمایز شود. در فصل های گرم سال هم می ‌توانید صندل‌ بپوشید.در مورد انتخاب رنگ جوراب هم آزاد هستید. می ‌توانید جوراب‌ های رنگارنگ و طرح ‌دار بپوشید. برای انتخاب رنگ جوراب، خودتان را به جنسیت محدود نکنید، بلکه هر رنگ و طرحی را که دوست دارید، به پا کنید. اگر هم دوست نداشتید، می‌ توانید اصلاً جوراب نپوشید.

استایل هنری برای مراسم رسمی و غیر رسمی

اگر به یک مراسم رسمی دعوت شده‌ اید و دوست دارید استایل هنری ‌تان را هم حفظ کنید، باید فکر پوشیدن کت و شلوار و کراوات سنتی را از سرتان بیرون بریزید؛ برای مثال، در این مراسم‌ ها، می‌ توانید کراوات مشکی ببندید و در کنار آن، از دکمه سرآستین‌ های خاص یا دستمال جیب‌ هایی با طراحی‌ ها و رنگ‌ های متفاوت استفاده کنید.

در آخر

استایل های متفاوت، چارچوب انتخابی متفاوتی دارند و به دنبال آن نیز متمایز می شوند. هر استایل و سبک پوششی را که می پسندید، تنها کافی است اصول آن را بشناسید و کمی هوشمندی و زیرکی به کار ببندید و با انتخاب مناسب و صحیح، بهترین خود را جلوه دهید. انتخاب مناسب، شما را جذاب تر و برازنده تر نشان می دهد و در جمع ، کاملا متفاوت و متمایز به چشم خواهید آمد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *