نیازمندی خرید و فروش آگهی 11
نیازمندی خرید و فروش آگهی 11

توضیحات آگهی

اجاره ویلا لاکچری دررامسر با استخر روباز آبگرم نزدیک دریا
این ویلای لوکس سه خوابه که با تازگی ساخت آن به اتمام رسیده دارای استخر روباز آبگرم میباشد که البته از اطراف اشرافی به استخر وجود ندارد.
ویلا در فاصله 3 دقیقه پیاده روی از ساحل دریا قرار دارد و همچنین با 10 دقیقه پیاده روی به منطقه جنگلی میرسید. از نظر نزدیکی جنگل به دریا این منطقه در شرایط ویژه ای قرار دارد و این فاصله به حداقل رسیده.
ویلا دوبلکس است. طبقه پایین ویلا شامل پذیرایی، آشپزخانه، یک خواب مستر با سرویس فرنگی و حمام اختصاصی میباشد و در طبقه بالا هم نشیمن، دو خواب مستر و یک سرویس ایرانی مهمان قرار دارد، استخر نیز با نوپردازی زیبا در حیاط ویلا قرار دارد.
در فضای داخلی میز بیلیارد دست ساز با کیفیت با شمایل زیبا هم مهیا شده تا مهمانان اوقات شادی داشته باشند.
علاوه بر امکانات تفریحی، ویلا دارای امکانات رفاهی کاملی مانند 4 دستگاه اسپیلت برای همه فضاها، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، آشپزخانه فول، ماکرویو و … میباشد.
منطقه توریستی سرولات با رستورانهای معروف خود نیز در نزدیکی قرار دارد که با 15 دقیقه رانندگی به آن میرسید.
ویلا مجهز به میز بیلیاردی زیبا و استخر مجهز به آبگرم روباز با ویوی جنگل ,میز پینگ پنگ، تراسها هم رو به دریا و جنگل ، ماکروفر ماشین ظرفشویی و ماشین رختشویی ، آنتن دهی عالی ، دسترسی به مناطق طبیعی و گردشگری ، نوساز با امنیت کامل میهمانان عزیز و اتوموبیلها ، سفری بیاد ماندنی و خاص برای مسافران و میهمانان خاص…
یکی از اتاق خواب ها اسپیلت با سالن مشترک داره
جنگلی
ساحلی
دربست

ویلا

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویلای استخر دار رامسر سوپر لاکچری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *